REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Zielona 5ainwestycja
Pokaż inwestycję
Zielona 5a
Lublin, Zielona 5A
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/hartykuł
Pokaż artykuł
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h
Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h. Wybrane składy pojadą obwodnicą Kalisza, zapewniając najszybsze połączenie, a inne zjadą do miasta, włączając je w sieć połączeń Kolei Dużych Prędkości (KDP). Takie rozwiązania stosuje się od lat na kolei w krajach Europy Zachodniej.
Dwie koreańskie firmy zaprojektują polski odcinek linii Kolei Dużych Prędkości Katowice – Ostrawaartykuł
Pokaż artykuł
Dwie koreańskie firmy zaprojektują polski odcinek linii Kolei Dużych Prędkości Katowice – Ostrawa
Południowokoreańskie konsorcjum podpisało umowę ze spółką Centralny Port Komunikacyjny na zaprojektowanie linii Kolei Dużych Prędkości między Katowicami a granicą polsko-czeską. Ten 70-kilometrowy odcinek to fragment trasy kolejowej Katowice – Ostrawa. Trwa projektowanie już ponad 400 km kolejowych szprych CPK.Ten odcinek to jeden z kluczowych fragmentów linii kolejowych budowanych w Polsce przez CPK. Stanowi ważny element unijnej transeuropejskiej sieci transportowej (TEN-T) łącząc Katowice, Warszawę czy Kraków z Brnem, Pragą, Bratysławą, Wiedniem i Budapesztem.
[Polska] Polski rynek nieruchomości: wakacje pod znakiem kupujących [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek nieruchomości: wakacje pod znakiem kupujących [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu Metrohouse i Expandera, wakacje na rynku nieruchomości upływają pod...
Dom Pod Globuseminwestycja
Pokaż inwestycję
Dom Pod Globusem
Kraków, Śródmieście, Długa 1
Kamienica Pod Atlasamiinwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Pod Atlasami
Łódź, Śródmieście, Narutowicza 45
Kamienica pod Koronąinwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica pod Koroną
Poznań, Górna Wilda 107
[Wołów] "Zielone Osiedle"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wołów] "Zielone Osiedle"
Wołów
Co zrobić z Centralnym Portem Komunikacyjnym?artykuł
Pokaż artykuł
Co zrobić z Centralnym Portem Komunikacyjnym?
Tak duża inwestycja lotnicza jak CPK nie jest niezbędna w Polsce. Potrzebna jest natomiast Kolej Dużych Prędkości – bo to jest prędkość, która zwiększa konkurencyjność transportu kolejowego względem autostrad, dróg ekspresowych. Ale bardzo ważne jest, żeby ta kolej nie ograniczała się tylko do naszego kraju.
Kolejny krok w kierunku budowy wielkiego lotniska CPKartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok w kierunku budowy wielkiego lotniska CPK
Zrobiono kolejny kroku w kierunku budowy wielkiego lotniska, które ma powstać w ramach Centralnego Portu Komunikacyjnego. Spółka CPK podpisała kontrakt na projektowanie i przebudowę infrastruktury energetycznej i telekomunikacyjnej na terenie projektowanego lotniska CPK. Przebudowa w sumie ok. 25 km istniejących linii została zaplanowana w taki sposób, aby nie kolidować z terenem budowy.
firma
Pokaż firmę
Poznań Nieruchomości Anna Knioła
Poznań, Jasielska 14E
Apartamenty Pszczelnainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Pszczelna
Kraków, Podgórze
[Wrocław-Krzyki] Apartamenty Koronainwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław-Krzyki] Apartamenty Korona
Wrocław, Krzyki
Grochowe Łąkiinwestycja
Pokaż inwestycję
Grochowe Łąki
Poznań, Stare Miasto, Grochowe Łąki 8
Dolna 10Ainwestycja
Pokaż inwestycję
Dolna 10A
Gdańsk, Dolne Miasto, Dolna 10A
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
Czy lotnisko w Radomiu jest potrzebne?artykuł
Pokaż artykuł
Czy lotnisko w Radomiu jest potrzebne?
Badania ruchu lotniczego oraz prognozy zrealizowane na rzecz CPK mówią o rosnących potrzebach na polskich lotniskach – stąd inwestycje w CPK oraz Radom. Jednak ruch lotniczy nie jest tak duży, jak zakładano – miał osiągnąć 250 tys. osób w tym roku i 450 tys. w przyszłym. Tymczasem jest niższy o około 40% – czyli o ponad 100 tysięcy osób. Nie wiadomo także, jak ruch będzie kształtował się po sezonie – jesienią i zimą. Stąd budowanie kolejnych lotnisk może być deficytowe – a to oznacza dopłacanie do ich utrzymania z budżetu – czyli z kieszeni podatnika. To stawia pod znakiem zapytania – czy takie inwestycje, jak lotnisko w Radomiu, mają sens?
Inwestycje w polskie nieruchomości komercyjne pod presją międzynarodowej polityki monetarnejartykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje w polskie nieruchomości komercyjne pod presją międzynarodowej polityki monetarnej
Od stycznia do końca czerwca inwestorzy wydali na polskie nieruchomości nieco ponad 800 mln euro, to cztery razy mniej niż przed rokiem. W drugim kwartale poziom inwestycji był mocno uzależniony od presji wywieranej przez rosnące w Europie stopy procentowe oraz wzrost rentowności obligacji skarbowych. Autorzy raportu wskazują, że w ostatnich sześciu miesiącach rynek zdominowały transakcje przemysłowo-logistyczne, a Polska pod względem startu nowych projektów deweloperskich w tym segmencie jest w gronie europejskich liderów.
[Kraków] Dom Pod Kloneminwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Dom Pod Klonem
Kraków, Podgórze, Wallenroda
Kamienica lecznicy "Pod koniem"inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica lecznicy "Pod koniem"
Łódź, Kopernika 22
REKLAMA